Wednesday, December 21, 2016

Cop Nama

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:58 AM


Akhirnya, saya buat je cop nama anak2 sume..sekali dengan Azra pun..haha lagi 4 tahun la peram cop tu. Kenapa saya buat cop? Sebenarnya sebab malas sangat nak bergantung dengan printer. Walaupun kat rumah ada printer tapi selalu terjadi bila kita nak sangat guna printer tu untuk print sesuatu yang penting..dia buat hal pulak.

Saya rasa buat cop ni lebih senang kot. Cop kan atas sticker paper..gunting..pastu tampalkan selotape bagi mengelakkan ink tu terkena air. Setel hal cop mengecop..nak gi setelkan baju sekolah, alter seluar sume..

6 comments:

MumMe said...

Mmg betul...cop ni Mmg membantu sgt2...jimat ms dan tenaga...

Puan Rad said...

kami masa sekolah dlu mmg ayah buatkan cop nama sorg 1.. memudahkan kerja.. hihihi :)

Hayatie Hashim said...

Kannn...nak print pun kdg2 leceh. Nak kena bukak laptop lagi..haha

Wawa Yusoff said...

sama, cop kan aje. pastu stiker iron kat baju. nak elak tertukar baju kat transit. hehe

Emmy said...

Sama lah....dulu anak drjh 1 gigih tulis nama satu satu...skg tidak lagi..hahaha..chop je senang...

adianiez AIDA said...

cantik-cantik nama anak-anak :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea