Monday, November 28, 2016

Deko | Bilik anak-anak

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:12 PM
 Lama tak share deko terkini bilik anak2. Rasa last sy kongsi beberapa tahun sudah kot😅. Masih perabot yang sama masa mula2 baru pindah dulu. Cuma bertukar susun aturnya. Sebenarnya tak habis habis lagi nak menghias bilik ni. 

Ni baru sebahagian lah yang sempat saya kemas, susun dan hias serba sedikit. 

Katil dalam bilik ni masih lagi menggunakan Daybed Hemnes Ikea. Hari tidur baru tarik keluar. Bila pagi2 kemas, tolak balik kedalam. Yang agak mencabar skit cuma agak berat lah nak tolak tarik tu. Kdg2 saya tarik berdua dengan azri..hihi


Meja kopi Kvistbro tu baru juga  beli. Tertarik plak dengan bentuk dia. Plus terus teringat nak buat tempat humbam soft toys dalam tu. Cuma penutup berat skit so kena hati2 skit lah takut terhempap kaki.


Carpet tu lama dah saya beli di Nilai 3 tahun 2013 dulu. Sekeping rm20 je. Beli 2 keping.

Papan hitam tu asalnya warna kayu. Tapi.saya dah spraykan putih juga.

Geram plak satu benda ni je kaler kayu kan..mentang lah beli spray promo Rm5 tu lebih..hihi


Azra pun dah join sekali main dalam ni. Tapi saya belum lah lagi nak transform jadi bilik girl plak kat sini..dia pun kecik lagi..tak tahu lagi nak buat bilik dia ke tak..huhu



2 comments:

LYAfrina said...

cantikkkkk..
ehhh..ptt rsa mcm pernah tgk...
admin group deko kan???

Hayatie Hashim said...

LyAfrina..kelab kaki deco tu group deco saya :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea