Friday, November 11, 2016

Bila Arkelstorp dibling2kan..

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 12:28 AM
Bila dah mula boring, tangan pun gatal la kan. Nak gi tampal sticker cermin kat meja halfmoon Arkelstorp tu. Kasi bling2 plak dah..adudu!

Haha sebaris je lah. Sat lagi boring kita cabut la balik..kui kui. Silap jumpa meja lain yg berkenan pun ada potensi berubah lagi tu..huhu




Sticker cermin saya beli kat Pasaraya Cowboy dulu. RM5 lebih je sekeping. 

5 comments:

CikNaa said...

cantik sangat cermin tu..

Allene typicalmommy said...

wah... makin nampak exclusive gitu....

nayfatimah rasyid said...

pandai nyer dia deko

Hayatie Hashim said...

Tq uols..dah join Kelab Kaki Deco sy di FB? ..hihi

Hayatie Hashim said...

Tq uols..dah join Kelab Kaki Deco sy di FB? ..hihi

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea