Friday, October 28, 2016

Idea Kvitsbro Ikea

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:08 PM
 Balik kajang ada je barang nak beli kat IKEA. Tapi macam biasa, ada je penambahan barang yang tak masuk dalam senarai yang nak di beli. Huhu


Nampak meja Kvitsbro ni terasa nak beli..plan nak letak mana dan nak buat apa memang tak tahu. Beli sebab design dia cam unik..aci dakk..haha. Jadi meja kopi..meja sisi pon cantik gak ni tapi macam tak masuk tema ruang tamu saya plak..haha

Saya tak buh lah sini. Plan ingat nak buh dalam bilik budak2 je kot. Buat isi segala barang mainan diorang. Tapi sayang otw bawak balik tudung dia jatuh skit dah sompekkk dah nampak kayu..sob sobs!


1 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea