Tuesday, September 20, 2016

Deco Bunga Segar

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:08 PM

Haha..kan besday dapat sejambak bunga ros kan..sayang plak nak biar je kering dalam jambak tu. Jadi kita letak dalam pasu air..hias atas meja kan sat...

Bukan senang nak hias meja guna hidup..setahun sekali je..eheh! Sehari2 tu lah bunga pelestik...

Jom layan deco ruang makan caca marba ni hah...


Radio antik nampak je antik tp luaran je. Dalam dia pakai cd player, ada usb port sume. Ni encik boss la beli berkenan plak dah. Pening nak pikir tempat dia sebab nanti mcm tak kena konsep dgn perabot lain..


Bau ros segar je..jadilah kan sebelum dia kering kita bikin pot puri plak ye..



3 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea