Saturday, June 11, 2016

Lampu depan toilet je

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:34 AM
Kihkih ngadee depan toilet ni nak juga lampu gantung...sebenarnya ruang depan toilet ni memang gelap skit kalau waktu malam. Tu yang terpikir nak letak lampu gantung skit. Asyik2 downlight biasa je kan..

Nak tahu lampu ni beli sebelum raya tahun lepas lagi. Punya lah lama terperap dekat setahun sebab tukang nak pasangnya bz je..huhu


Jom layan pic yang masih sama macam dulu juga kawasan ni..




Towel rack..takda maknanya kosong gini hahah. Hari2 biasa memang penuh towel budak2 ni...





3 comments:

sumysya said...

cantiknya...kemas je tgok

Afne said...

eeeeee nyampah tau. dr dulu kini maintain lawo je rmh dia. kita juga tak menambah apa2

acu yuhan said...

hi selamat hari raya.. done follow u, follow me back ;)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea