Tuesday, June 14, 2016

Ada 'stalker' lah...

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:04 AM


Sejak dua menjak ni ada yang nak skodeng blog saya dengan search nama FB saya lah. Biasanya blog reader saya memang dari pelbagai sumber. Tapi jarang sangat yang datang ke blog sy ni dengan spesifik search nama saya.

So sy assume, ada orang2 tertentu yang sibuk sangat nak skodeng life saya di blog pula. (YOU KNOW WHO YOU ARE!) Hiprokrit nama tu, konon block FB sy la sgt tapi tak malu plak nak skodeng di blog sy..GET A LIFE LAH!




3 comments:

Afne said...

tak main lah stalk2... kita link trs kt blog kita ekekekkkk. abaikan je yatie. dia perhati dr blkg maknanya kita yg ada di dpn! hahahaha

nuraimi ibrahim said...

Assalam..sy salah seorang yg search nama fb sis utk cari blog ni.sbb sy jumpa gamba deko2 rumah sis dlm group fb ikea.cantik sgt deko2 rumah sis!Hihi..tp sy bkn niat nk skodeng life.Cuma nk tgk deko shj hehe

seti syuhada Zakaria said...

Beb..biokan jek manusia tu..mmg dh minat die kot stalker.x gitu..kihkih..

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea