Thursday, March 17, 2016

My Tropika Baby Box

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 1:14 AM
Saje skrol2 dalam album ternampak gambar ni. Those yg dah tahu saya memang pengguna tegar produk Tropika. Tak tahu kenapa terjatuh cinta dengan produk Tropika ni. 

Secara tak sengaja diperkenalkan dengan produk Tropika ni mulanya dari hadiah rakan atas cenderahati sempena saya nak dpt baru dulu. Sebagai balasan kerana saya pinjamkan beliau infant insert Ergo saya kepadanya.. :)

Masa tu saya baru kenal Soap Lavender dengan baby oil lavender sahaja. Kemudian dah google dah explore pasal produk Tropika ni terus tersuka.
Mulanya memang saya beli untuk pakai sendiri. Last2 saya mendaftar sebagai pengedarnya sambil2 saya beli untuk kegunaan sendiri dapat juga saya menjual kepada rakan2 yg berminat. 

Ni lah item2 yg wajib ada dalam baby box saya. Dari mandian, minyak, losyen dan krim wajib ada utk musim Azra selsema dan batuk  iaitu krim Herbal..

Dah setahun juga berjinak2 dengan biz Tropika ini dan kini saya dah mampu buat pembelian untuk tahap stokis pula. Alhamdulillah ;) 

Jemput2 like pages Tropika Batu Pahat ye. 
Kalau ada yg berminat nK mencuba..inbox je Tropika Batu Pahat nanti akak reply ye ;)

#krimherbatropikabatupahat
#krimherbalmurah
#tropikaherbalcream
#stokistropikabatupahat



0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea