Monday, February 1, 2016

Freetime biz: Tropika Batu Pahat

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:15 AM
Haritu Norlina ada tanya Tropika tu apa ye. Ha ni ler Tropika Batu Pahat, rangkaian produk penjagaan kulit bayi yang berasaskan natural VCO, tanpa steroid dan sudah semestinya keluaran bumiputera muslim.

 Saya salah seorang Stokis mereka untuk kawasan Batu Pahat, Johor. Saje2 je buat part time biz. Sebenarnya saya memang pengguna tegar untuk Azra. Sejak lahir memang dah guna rangkaian Tropika. So alang2 membeli tiba terasa nak jadi pengedarnya..dari pengedar dah terus naik sbg sub stokis..hehe


Hehe pic lama ni..masa dia 6 bulan kot tak silap


Saya jarang update pasal Tropika Batu Pahat ni dekat Blog, kebanyakan memang saya update di FB pages Tropika Batu  Pahat.

Jemput LIKES ye ;)



Rak mini display barang2 Tropika saya. 
Masa beli rak detolf ikea haritu..sy memang beli dua terus. Plan yg satu tu memang nak buat letak display barang2 Tropika.  


Senang skit kot saya nak tengok. Kalau tak duduk dalam kotak je. Bila nak kira baki stok kena keruk2 kotak..haha. buat sementara ni saya letak kat rumah dulu. 

Tunggu reno ofis en boss kat bawah siap. Sy nak mintak skit ruang depan ofis dia untuk buat mini kiosk Tropika Batu Pahat..hihi.  Tak tahu  lah tahun  bila nak siap tu...huhu 

Untuk pengetahuan semua Tropika Batu Pahat juga menawarkan pakej Biz bagi pengedar2 yang berminat untuk menjual produk Tropika Batu Pahat. Dengan modal serendah RM399

Format pakej Biz macam dalam flyers. Pada yang berminat boleh PM inbox Tropika Batu Pahat ye..




0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea