Tuesday, January 12, 2016

Ruang Tamu: Meja Kopi

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:49 PM
Kalini nak share meja kopi feveret saya haha..kalau post kat group memang selalu prang tanya. Lama dah saya beli ni masa sebelum mula2 nak pindah masuk rumah ni. Kalau ada sesiapa yang masih ingat saya ada buat entri pasal memborong perabut satu rumah dekat kedai ini.

Ruang tamu saya, yang juga ruang untuk tetamu datang2..ruang menonton juga..semua kat sini😅..teringin nak buat ruang tamu khas takda tv kat tempat lain. So ruang menonton biasanya kat berkecah skit bila satu family duk sini..so kalau tiba2 tetamu datang memang huru hara susun segalanya..haha

Meja kopi ni sebenarnya bila dia boleh buka2 macam ini..so agak2 yang atas tu dah penuh letak makanan ke..gelas/cawan/bekas tisu boleh letak kat layer bawah dia.. 

Ada juga berkenan dan mencari..setakat ni memang sy tak jumpa lagi..masa saya beli tahun 2013 harganya RM1k. Material solid wood cover dengan lapisan higloss formica...









3 comments:

cik hani said...

wah..kerlas..boleh buka2..

Ain Rahman said...

cantiknya coffee table. unik

khadijah armawai said...

wahhh smart lah coffee table ni. berkenan sgt!

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea