Thursday, October 8, 2015

Pasu Kristal Air Hitam

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:30 AM
Nak cite, hari tu saya pergi Ayer Hitam. Motifnya hanya nak cari karpet pula untuk ruang makan. Dah pusing semua kedai memamg tak jumpa karpet bulat yang besar.

Sebelum ke Nilai 3 nanti memang nak siap2 survey Ayer Hitam dulu. Nampaknya memang kena terjah Nilai 3 pula lepas ni. Wah  memang susah nak cari karpet  bulan skang. Tapi katanya kat Ikea ada keluar carpet Bulat juga. Haa tu nanti boleh terjah selepas Nilai 3.

Jalan2 kat kedai yang saya beli  bunga ala pasu  bunga pelamin dulu ada jual pasu ni RM60. Nampak menarik. Tak fikir sgt, ambil jelah dulu dah la tak dapat carpet..huhu.

Bila post kat group.deco katanya murah berbanding tempat lain ada yang rm100 lebih. Siap ada yang nak kirim beli pula, haha. Kalau setakat 2-3 orang boleh la uruskan..huhu. kalau ramai2 tak mampu akak terkejor2 dengan  budak2 ni. 

Letak bunga atau biar kosong pun menarik. Atau letak lilin hiasan yang besar tu. 

Sebab sy takda meja console lagi maka sayang simpan je la dulu dalam lemari ni. 








2 comments:

Nana Sharia a said...

akak nana pun nak jugak.. bisa???

Hayatie Hashim said...

Nana, nak ke? Boleh PM akak dekat FB Hayatie Hashim ..tp pre order la..sbb stok kedai tu habis..

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea