Wednesday, July 8, 2015

Pasang Sheer Curtain

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 3:33 AM
Dari ruang ni open, kemudian plan nak buat indoor sliding bagi memisah ruang makan dengan ruang dapur. Akhirnya seperti yang diangankan walau pun tak 100% tapi ini pun dah cukup, alhamdulillah!

Nak tahu cerita pemasangan pintu sliding ni boleh baca kat entri ni:



Kemudian berangan nak pasang sheer curtain macam pic ikea ni..hehe!

Akhirnya, saya beli langsir sheer Ikea yg murah tu Rm14.90 per pair. Untuk sementara je sementara nak tunggu kain sheer betul2..huhu!. Not bad juga. Dah beberapa saya pergi ikea tapi antara nak dengan taknak ambil je. Sebab kain dia ni macam kain net je.


Ni bukan pengikat langsir betul2 ni. Ni manik deko, saje je saya buat props nak snap sebab saya tak beli lagi tali pengikat langsir tu..hihi


Ok lah kan. Bajet RM30 je untuk langsir ni. Kain ni macam net atau kain veil tu. Mmg ringan je. Buat2 lenjan je sementara nak cari sheer yang cun2 lagi kan..haha! 


3 comments:

intandayani said...

Cantiknya rumah..insyallah ada rezeki saya untuk memiliki rumah sendiri

cik hani said...

sheer memang cantek..Nampak mewah walaupun simple kainnya..

Muzai Samilan said...

yang itu pun dah nampak cun.. exclusive nengoknye :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea