Tuesday, March 31, 2015

My Humble Living Room

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:58 PM
Await humble?..humble la pasal dah nak 2 tahun gitu je pesen dekorasinya..hehe!. Series tak reti nak beli barang2 hiasan ni. Tiap kali tengok aksesori fikir 10 kali..eh ok ke tak ni, sesuai ke tak ni..bla bla. Sebab saya selalu endup tak berkenan dimata selepas dah beli..so selalu x jadi beli..



Carpet semua dah gulung sebab tak larat nak vakum hari2. Ada budak2 ni susah nak pakai.carpet bulu2. Sebab diorang suka makan jajan depan tv. Walau dah alas tikar etc pun kelaut juga.

Kat ruang sliding tu ruang makan lama..dah tukar..dah jadi sebahagian ruang tamu juga. Belum ada plan nak deko apa. Biar je lah melapang..

Tu nampak carpet bergulung dah siap dobi. 
Tunggu nak raya baru pasang carpet ataupun kalau tetamu nak datang ke...









3 comments:

Afne said...

yati, humble yg yati kata ni dh molek sgt bg afne. lg simple lg mudah nk jaga. lg dgn askar2 yg sentiasa projek mega 24 jam mcm anak2 afne tu hehe. cntk dh living room yati ni ;)

Hayatie Hashim said...

Afne: tula bila ada askar2 ni kalau boleh nak selapang2 yg boleh..tp boring plak bila takda deko..kecur je tgok rumah org cun2 huhu

ieza ashaari said...

Cantik living room. Berkenan tengok.

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea