Sunday, January 25, 2015

Sindrom '1st baby girl'

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:33 PM
Pejam celik dah 30 hari berpantang. Waktu dalam berpantang ni lak maknya laju je menyopping yop..huhu. Dah kata takleh buat apa..so kejenya meyopping aksesori untuk azra tak habis2..

Knotted Headband. Asyik dok tambah benda ni je. Ni gara2 geram tengok anak che ta ler ni..hihi..

Yang ribbon ni dari sebelum bersalin dah beli awal2. Pastu dalam pantang sambung tambah lagi. Padahal senang je kot nak DIY..kih kih. Bilanya nak pakai banyak2 tu tak tau ler..kang tau2 dah besar tak muat dah. 

Jadi Sebab nak tunggu jalan lama bebenor. Dalam hari lagi ibu dia dah 'selfie' kan anak dara ni dengan headband..hahaha..


Bunga lagi besar dari kepala ..huhu

Yang ni tak menahan...

Sampai keluar jerawat saya melaram...hihi

Merenung masa depan memikirkan habis lah pasni aksesori apa lg yg ibu dia nk meroyan..kih kih

Azra Arya Zahra....Alhamdulillah. Syukur pada Allah S.W.T kerana mengurniakan cahaya mata puteri sebagai penyeri dalam keluarga kami..












12 comments:

Allene ALineWorks said...

alhamdulillah... comel bby.. comel headben

erin said...

auwww comelnya, sy pun nk dpt first girl jugak ni, dh usha nak beli headband jugak..haha, anak biasa je, maknya yg over.

Ema Minami said...

argh...gerammmnyaa pp tu....dahla comei! hehe

Duniaku Duniamu jua said...

Tahniah...lps ni..mesti kumpul gaun kembang lak.

Hayatie Hashim said...

Tqvm allene ;)

Hayatie Hashim said...

Erin: tahniah..selamat meroyan pink ler nnt hehe..

Hayatie Hashim said...

Kih kih..rasa nak geget je hari2..

Hayatie Hashim said...

Tq dear..harapan cerah ke situ juga nnt.hehe

Juls Julie80 said...

Assalam..comeyynyer dia pakai headband...heeh

Juls Julie80 said...

Assalam..comeyynyer dia pakai headband...heeh

fazira abdul halim said...

Salam sis..nk tny kat mana sis beli microfibre towel?

Hayatie Hashim said...

Fazira: saya beli towel biasa tu je lah..

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea