Saturday, September 13, 2014

Idea Deko: Sofa Union Jack

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 3:54 AM
Siapa minat? eh tak tak..saya tak beli. Kebetulan saya ke kedai perabot semalam cari spare parts katil terjumpa lak sofa 2 seater ni. Nampak menarik plak. Terus terbayang kalau rumah bujang atau bilik anak lelaki remaja ke macam cantik plak kan.


Motif dia lebih nampak urban skit. Dan union jack symbol tak obvious sangat macam sesetengah hiasan or design lain..

Bila tengok warna2 terang  begini tiba2 saya rasa saya mahukan suntikan warna2 yang selain daripada warna tema rumah saya. Sudah hampir 2 tahun bermain hanya dengan warna kelabu, putih, hitam dan silver. Terasa macam nak beli carpet atau tukar sarung bantal kat sofa dengan warna terang..tapi masih lagi berfikir warna apa yang sesuai..

Saya share kat blog saje2 cuci mata je.. ;)


Ni harganya..woww bley tahan gak..huhu

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea