Wednesday, July 2, 2014

DSKH Tiger Balm Mosquito Repellent - CPUV pecah rekod

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:50 PM
Tak pernah-pernah saya cite CPUV kan, sebabnya banyak CPUV yang menyinggah sekejap2 saje..huhu! Memang sadis! Tapi buat pertama kali CPUV Tiger Balm ni paling lama bertahan lak dah sebulan tu, tu yang akak gosok mata 2 kali masa check Nuffnang. Hehe nampak nau login acc nuff pun boleh dikira sebab memang tak mengharap apa. Hampir 6 tahun berblog  hmm boleh dibilang..


Gigih akak google pic Tiger Balm Mosquito repellent ni tau. Hah skang musim banyak nyamuk, boleh2 la cuba sebagai langkah pencengahan ye dop! Terima kasih lah pihak encik Nuffnang dan penaja Tiger Balm kerana sudi juga memberi CPUV paling lama diblog picisan saya ni, sobs-sobs! *bunyi sedih terharu tau, hehe! Duduk lama2 lagi eh..

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea