Thursday, May 29, 2014

Lemau

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 11:00 PM
Hari2 tengok blog sendiri tapi tak mampu nak update entri2..
Bila tengok jumlah entri untuk Mei ini sangat lah sadis..huhu.
Ada banyak cerita yang hendak dikongsikan tapi semua terpaksa ditangguhkan...huhu
Tengah tak berapa nak sihat sekarang ni..
Rindu lak nak membebel kat blog..
Tunggu sampai keadaan dah betul2 stabil dan seru untuk menulis sampai..
Skang sedang sedang bercuti2 kat rumah mak..
Lepas tu nak bercuti ke pantai timur lak..tak sabo! Tak sihat2 pun gigih tu..huhu
Bertambah2 lah cerita tertunggak yg nak ditulis ni.
OK till then..insyallah!
Happy Holiday! ;)

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea