Tuesday, March 4, 2014

LaLiLo: Baby Sleeping Mat - Pink safari BSM4

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:02 PM
Dah siap satu tepek satu, tu je kejenye, hihi. Tayang dulu kasi hilang penat baru semangat nak buat lagi Tak gitu? Hehe...standard!



Sama je ukuran macam tempoh hari. 

Laa ni terpakda berhenti jap pasak tali tape takdak, si ijet kasi gunting2 macam nak buat kuih gunting kekdahnya ;( Nak gi beli tu yang bercinta.. ada 2 helai lagi menunggu untuk disiapkan.

Lagi satu kekangan saya disini adalah untuk mendapatkan corak flannel yg cantik2. Saya cerewet skit kalau pilih kain. Corak yang saya pilih selalunya sy ikut 'mata' dan citarasa saya. Saya imagine dulu agak2 kalau dibuat itu ini kena or masuk tak. Bukan main sauk je beli sbb nanti bila dah jahit nampak tak berapa lawa.

Saya tak ikut 'asal boleh buat banyak bla bla, corak  cantik ke tak belakang kira..huhu. Cerewet Kan? :P tu pasal produk saya tak banyak dan takleh buat banyak. Padahal banyak je kain melambak jual kat kedai. Sbb konsep saya kalau saya rasa corak tu cantik or sesuai baru saya jahit dan jual.. :)


1 comments:

fazianbatrisyia said...

Sy setuju kalau cerewet tang tu. sbb sy jugak cerewet....paling tak suka pesan kat tailor lain yg dpt lain. kain melintang pukang...sakit hati oiii...

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea