Tuesday, January 7, 2014

Promosi Sampul Prabayar POSLAJU

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:03 AM
Woot-woot, tak tahu lah saya tertinggal keretapi ke apa, tadi siang baru terjah ke Pejabat Pos sebab nak beli sampul prabayar lagi. Lama juga tak pergi sebab kali terakhir saya ada beli sampul prabayar tu siap-siap so saya hanya tinggalkan kat kaunter Poslaju tanpa perlu beratur lagi jadi takda lah sempat nak membaca notis yang ada kat situ, hihi!

Bila dah ternampak promosi tu saya pun borong lah sampul prabayar size S 20 keping. Nak juga borong sampul size L tapi dah tak cukup duit lak, huhu! Takpa promosi berkakhir sampai 31 Mac 2014. Saya memang guna sangat sampul size S ni untuk hantar hasil-hasil jahitan saya. Senang tak perlu nak membalut lagi. 

Cepat-cepat terjah cawangan Poslaju atau pejabat pos yang berdekatan ya! :)

4 comments:

Mama Idlan Irsyad said...

terbaik...

Aty_Fared said...

terime kasih info..kalau tak memang tak tau pon....memang kene beli ni..

Hayatie Hashim said...

Mama idlan: ♡♡ ;)

Aty: box pun ada promosi tu... ;)

left wing garage said...

jom clik link nie boleh tambah icome
http://www.theweeklypay.com/index.php?share=257610

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea