Monday, January 6, 2014

Kalendar oh kalendar

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:11 AM
Cerita pasal kalendar, kalendar jenis apa yang kalian suka? Kalau saya, dah tentu kalendar jenis ini sebab saya membesar dengan kalendar ni, huhu. Mak saya panggil ni kalendar kuda. Sebab selalu tengok kalendar dalam handphone je kadang-kadang rasa dah takperlu lagi.

Gigih dia mencari kalendar ni kat kedai2 runcit bila setiap kali masuk tahun baru. Ni dia bekalkan saya sekali tiga terus suruh letak kat rumah. Ala mak tak cun la nak gantung kat dinding sebarangan, hatta belakang pintu pun, huhu. Tapi memang saya nak kalendar ni, sebab senang nak tengok especially kalau ada public holiday.



2 comments:

cik hani said...

saya pun suka kalendar macam ni. senang nak tgk. tapi pakcik saya tak pandai tgk kalendar ni. dia kena guna kalendar yang setiap hari satu tarikh, yang kite kena koyak setiap hari tu..

adianiez AIDA said...

aida ada 1 kat umah kalendar kuda ni :-)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea