Thursday, October 24, 2013

Boleh ek?

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:06 PM
Lawak semalam...
Malas acik nak menaip, screenshot je terus dari wall FB, click-to-enlarge kalau nak baca yer...


Dia rasa macam tak ada apa-apa tapi saya yang mendengar ni rasa lucu. Tiba-tiba terus terfikir dialog gini 'Eh, aku nak mintak maaf dengan kau sebab aku tak tegur kau hari tu, tapi khamis depan baru aku kawan dengan kau!' hahahaha


1 comments:

cik hani said...

eh,,macam ni pun ada ke???
hihi

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea