Wednesday, October 23, 2013

Azri 5th Birthday

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:14 PM

Semalam ulangtahun kelahiran azri yang ke 5..
Semoga Ahmad Azri azzuri menjadi anak yang soleh..
Menjadi abang yang baik, sayang-menyayangi dengan adik2nya..
Berjaya dunia & akhirat didalam keberkatan Allah S.W.T. Amin!


Macam biasa, sambutan kecil2 je dengan acara makan kek..

Tapi sebelum tu dia ada cakap:
'Takda siapa pun nak sambut Birthday Ahmad Azri..'
'Takda pun letak belon'..

#Oh anakku dah pandai demand parti harijadi ler, huhu!

posted from Bloggeroid

5 comments:

YUS said...

Hepi besday abg! Semoga jadi anak yg baik... pandai dia nk suh mama buat parti ya! hehe.. >.<

Hayatie Hashim said...

Tq aunty yus ;)

cik hani said...

Hepi besday abang... Semoga menjadi anak soleh dan berbakti kat family..

Wahh..dah pandai mintak belon-belon bagai, mama tak larat nak buat birthday parti lagi ye..

Hayatie Hashim said...

Cik hani: tq ♥.. memang tak pernah buat pun sebelum ni..huhu.ni dia tgok ceria kat astro dan kat tadika dia tu selalu buat kot..huhu

rostina76 said...

alaaa termiss n3 ni. happy belated 5th birthday Azri ye. semoga menjadi anak yg soleh. heheh!!!sayu la plak gomelnya tu. thn dpn mama buat besar2-ran la ye

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea