Monday, September 23, 2013

'Gunung' jadian

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 2:32 AM

Siapa kata jadi surirumah baju tak berbukit weh!!
Hasil peraman beberapa hari..
Bestnya kalau ada mesin melipat baju..masuk je semua lepas tunggu..dan siap keluar ikut bawah dah siap2 folded..ekeke!

#Hari Malas Sedoniya!
posted from Bloggeroid

7 comments:

Puan Ezy said...

bab lipat baju yg mls.. haha..

Baiduri said...

Kami pon nak klu ade mesin lipat baju....hehe

Fizah said...

ahaiii..kdg2 mmg jadik gini kannn..sama laa kita.:)

Hayatie Hashim said...

Puan ezy: kann bercinta..kalau nak gantung alamat penuh la lemari..

Baiduri: tahun 2040 nanti kot..ehehhe

Fizah: tu la skit2 taknak lipat... ( kata mak sy la..) hihu

UMIE SUE said...

kalau lah ada kak..su org paling hepi ade mesin lipat kain..hihih

adianiez AIDA said...

tu baru 1 gunung.
aida punyer da jadi banjaran kat umah tu!!!
tidaaakk...

Hayatie Hashim said...

Umie sue: Kaum wanita lah yang paling hepi didunia kalau ada mesin lipat baju..ekeke

aida: Ni sat lagi jadi gunung daik bercabang tiga (campur stok baju baru basuh hari ni punya..haha)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea