Tuesday, September 10, 2013

Izzet & Tulang Gearbox

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:16 AM

Pertama kali saya tengok budak 2 tahun makan tulang  'gearbox' macam makan ayam goreng. Sebab tulang tu penuh dengan lelemak je, takda isi macam ayam pun. Adalah isi daging skit2. Tapi selamba je saya tengok dia gigit lelemak tu, padahal pertama kali dia makan tu, dia kata 'nak ayam-goweng' sambil capai tulang tu. Dua ketul juga la habis. Azri rasa skit dah taknak terus....

Tulang gearbox ni sebenarnya dari kuah Mee Racun. Hah, mee racun? ada yang tak pernah dengar ke..dulu pun masa saya first time datang rumah mertua di Batu Pahat ini, kali pertama juga dengar dan rasa menu ni. Femes emes juga Mee Racun Batu Pahat ni tau dekat Taman Sri Jaya... :)

1 comments:

diLa said...

mee racun mmg sedappp!!!

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea