Monday, September 2, 2013

Idea Deko: Jam Dinding

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:53 AM
Buntu nak cari jam apa yang sesuai dan berkenan sebenarnya..huhu..

Jalan-jalan kat IKEA haritu, ternampak Decorative Sticker yang berbentuk jam ni, nampak cantik plak. Terus terbayang dah kat dinding belah mana yang saya nak letak tu..Harga RM39.90.

Balik-balik je terus tampal kat dinding. Dah lama tampal tapi cari jam yang sesuai dengan bulat tu tak jumpa-jumpa. Bila saiz dah ngam dengan bulatan tu, corak dan warnanya pula tak kena. Punya lah cari dari satu kedai ke satu kedai.. 

Akhirnya, dapat juga jam yang sesuai. Ini je yang menepati specs: bingkai hitam, tebal takmau yang nipis, kalau boleh nak nombor nya putih, tapi takda. Corak ni pun bolehlah, warna kena dengan tem...Siap ada lampu LED dan lagu yang akan menyala tiap-tiap jam. Harganya, fuhhh!




 #Saya suka juga jam yang fancy-fancy bentuknya, tapi kadang-kadang susah juga mata nak baca, kena tengok betul-betul baru nampak..



0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea