Sunday, September 8, 2013

Dulang Hidangan

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 11:57 PM
Akhirnya, dapat juga saya beli dulang ala-ala 'Di Raja' ini..hehe! Motif adalah untuk meletak balang kuih raya. Tapi sebelum raya hari raya tu dah habis stoknya. So dah lupa dah sebab dah beli dulang IKEA je. Hari ni gi terjah sebab nak beli teko teh untuk mak, dah ada...Tapi apakan, Raya pun dah habis, huhu! Takpalah, dah habis raya boleh jadi dulang angkat cawan, letak makanan ke apa-apa..

Memang 'shine-bright-like-a-diamond' sungguh! Boleh jadi cermin nak check tudung senget ke tak kalau tetamu dah sampai tak sempat nak cari cermin kan, haha! Ada corak sebenarnya kat tengah-tengah tu, sebab kamera tak berapa nak canggih kan, tak nampak reflection, huhu! Mai tengok bawah ni...cantik!Suke-suke..

Haa, macam dulang Istana tak? hihi... Size dulang ni (L)46.3 x (W)34.5cm, saiz besar ni. Harga asal RM124.00 tengah promo diskaun 20% dapat RM99.20. Ada saiz kecik juga.. Ada yang minat nak beli? boleh saya belikan kat sini..tapi kena pos lah, huhu! Pape boleh e-mail akak yer hayatiehashim@yahoo.com

Siap kotak..kalau nak pos, beratnya 1.5kg

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea