Saturday, February 23, 2013

Menghitung hari

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:24 PM
Hai lah rumah. Bila la nak siap semuanya..tiap2 hari pergi tengok rumah macam orang angau je..ok


No.30.. belum masuk meter dan air lagi..


Rumah kami rumah yang terakhir. Bersebelahan dengan tanah rezab kerajaan. Bagus juga bukak tingkap tgok permandangan hijau. Encik suami dah berangan nak buat itu ini kat sebelah ni. Kalau nak dibangunkan pun lama lagi..menurut agen tu la..huhu

Sementara tu kami tengah suryvey konsep dan perabot2 yang hendak dibeli. Encik boss nak tema putih katanya..huhu. Kalau hendak dihitung memang dari A to z kot kena beli.

Nanti masuk kami bawa beg baju je..huhu. kalau ada yg nak dibawa pun cuma tv, peti ais dan mesin basuh sahaja. Memang sengaja tak beli apa2 masa mula duduk rumah sekarang ni.
posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea