Friday, January 18, 2013

GIGi

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:36 AM


Perbualan sebelum tidur:
Azri: kejap-kejap ahmad azri nak tengok gigi (sambil tengok cermin)
Ibu: kenapa dengan gigi ahmad azri?
Azri: Bersihkan gigi ahmad azri..
Ibu: Mestilah bersih, ahmad azri kan rajin gosok gigi...
Azri: Gigi kawan2 sume kotor...
Ibu: (eh-eh eleh gigi depan tu pun hampir nak karat gak tu. Sib baik lah sejak umur 2tahun lebih dah mahu gosok gigi)

#adik masih tak mahu gosok gigi lagi, ades!


Dah lama tak timbang hero ni..last sekali timbang dia 25kg..tadi sat timbang dah 27kg. Badan takdalah gemok pun. Tapi badan dia memang pejal lah. Kalau nakal2 kena cubit/pukul pun takdalah kesian sgt..hehehe. Tapi series lasak. Main2 jatuh gedebak gedebuk pun takda hal. Adiklah selalu menangis kalau 'kalah' main2 dengan abang.

posted from Bloggeroid

2 comments:

nurbijen said...

Pandai azri jaga gigi...

Hayatie said...

Nurbijen: tu pun nak bkarat juga...huhu

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea