Saturday, December 1, 2012

Puisi untuk anak

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:08 AM

Tadi hati panas..
Scroll Gallery pic dalam HP tadi terjumpa poem yang saya snap masa bengkel parenting yang saya pergi dulu. Kalau tengah geram memang tak terkesan pun baca poem ni..huhu!

Lepas bawa diorang jalan-jalan tadi baru lah baik skit pe'el diorang ni. Kesan kurang jalan kah?huhu. Kadang boleh plak main sama.

Tokannya si abang je. Kena latih dia banyak sabar. Belajar untuk banyak mengalah dengan adik. Tapi saya salute dengan dia..diusia baru 4 tahun 1 bulan..saya rasa banyak juga yg dia berkorban mengalah demi adik dia..mungkin kerana takut kena marah dengan saya...

Posted from Samsung Galaxy Note



0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea