Wednesday, November 14, 2012

S.O.S: Lipstick Hare

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:02 PM

Dulu saya ada post entri mengenai lipstick Mekah ini. Pemberian makcik saudara yg baru pulag dari Mekah tahun lepas.

Dah hampir setahun sy guna lipstick..mmg sangat best. Selalu saya gunakn sebagai lip balm sebelum pakai Lipstik lain atau bila duduk rumah sebab warnanya yang nampak natural. Plus kalau minum pun tak lekat cawan.

Sekarang lipstick dah tinggal skit je lagi nak habis :( Siapa tahu kat mana2 yang ada jual lipstick ni? Kot2 lah ada jumpa ker leh roger2 saya eh..tenkiu :)

Posted from Samsung Galaxy Note


0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea