Monday, September 10, 2012

Nur Satay: Tempahan is 'Overwhelming'

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:26 AM
 Wahh, akak tak memang tangan mencucuk satay dengan tempahan yang masuk sejak saya promote secara online nih. Ada yang terpaksa saya tolak kerana kebanyak tarikh yang diminta sudah pun penuh. Sejujurnya memang kudrat kami berdua sahaja yang membuat satay ini. Dari minggu lepas dan sepanjang minggu ini ramai sungguh yang buat open house dan open office nih.

Bayangkan ada yang tempah untuk 3000 cucuk, 5000 cucuk untuk hari yang sama, pheww! Sayang sangat terpaksa saya tolak kerana sekarang ini pun kami terkial-kial menyiapkan tempahan orang yang mula-mula dahulu. Kalau nak dikira jumlah tempahan dari minggu lepas hingga hujung minggu ini semuanya sekali adalah lebih kurang 4000cucuk. Insyallah tahun hadapan banyak yang saya cuba nak laksanakan ini
                                                                 
                              
Kepenatan terubat bila mendapat feedback dari customer yang menempah satay secara online buat pertama kalinya. Alhamdulillah, syukur pada Allah! :)

Sabtu yang lepas saya marathon menghantar satay dari cheras, kemudian ke Kelana Jaya dan akhir ke PJ. Dapat juga berjumpa rakan susuibu yang lama sungguh tak berjumpa. Antara forumer yang awal saya kenali semasa mula-mula masuk dalam forum susuibu.com dahulu. Kebetulan dia juga mengorder bila dapat tahu yang saya akan menghantar satay ke area PJ.


Siap posing dengan satay2 sekali...hehe!

Oh, tukang hantar satay siap pakai vogeh2 tu. Eh jangan salah faham, sebenarnya selepas tu ada jemputan wedding kawan yang perlu saya hadiri. Itu yang terus pakai vogezz terus!hehe

3 comments:

Cik Puan Nurul said...

lawooonya ekau sekarang ni..macam nilah yang nak ditengok teruskan kehidupan dgn semangat yang tinggi..syukur murah rejeki kan.kalau aku wat open house mau nya aku pun tempah dgn ko tha.

fiza said...

THA & THU bertemu ☺☺

Hayatie said...

CPN: haha.. ada time2 je tu..efek kamera sudah pasti, hehe!

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea