Monday, August 13, 2012

LaLiLo Cookies&Chocolates: Biskut Nestum Crackers

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:32 PM
Semalam projek membuat biskut nestum crackers pula. Kali ini saya buat satu adunan sahaja saje nak test power, tak macam biskut choco oaties tempohari saya buat 2 adunan. Tahun ini saya berazam nak buat semua biskut-biskut sendiri dan disamping buat promosi handmade cookies untuk LaLiLo, hehe!

Foto: 'Merempit' dengan Biskut Nestum Crackers pula..
First time buat biskut yang nak menerap-nerap nih.. :)

Saya punya sebijik je, beli sama-sama dengan member :)

Dan secara rasminya mixer saya yang saya beli masa kursus biskut, kek & cokelat dengan MARA dulu telah pun saya rasmikan. Wahh, not bad lah, satu adunan pun boleh layan, ingatkan nak kena bancuh untuk hat banyak-banyak je.. (eh entri pasal kursus tu pun tak sempat saya update lagi, hoho!)

Satu lagi handmade cookies untuk LaLiLo, untuk menempah bolehlah klik gambar yer. Untuk cookies dan Cokelat di LaLiLo semuanya produk yang saya buat made-upon-order. Takda ready stock. So semuanya segar-segar dan fresh from oven! :)

2 comments:

luvly_heart said...

sis, biskut nestum ni guna tepung gandum ke tepung jagung ye??

Hayatie said...

tepung gandum dan tepung jagung skit

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea