Saturday, July 21, 2012

Najwa Latif - Kosong | Official Music Video

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 2:49 PM
Best pulak lagu ni. Eh await tiba-tiba asyik layan lagu sokmo je ni? Biaq pi,...jom karok!


Siap dengan liriknya sekali.. (T__________T)

Lirik Lagu Kosong -Najwa Latif 

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong


Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong .. kosong 

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

1 comments:

Cik Puan Nurul said...

lagu ni memang best pun catchy eh..anak den pun suka nyanyi..lirik yg sempoi dan mendalam.tp ade gak wartawan sentap igt lagu tu ditujukan kat depa huhu sbb najwa ni kan selalu di kritik itu ini ngan wartawan.

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea