Thursday, July 19, 2012

Custom order CP

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:12 AM

Sejak dua menjak ini banyak pula orang yang semakin berminat untuk menempah cloth pad dengan saya. Alhamdulillah dapat lah juga saya mengumpul duit poket secara kecil-kecilan. Bertungkus lumus juga nak menyiapkan ditambah dengan izzet yang musim takleh berenggang dengan saya.  

Ada beberapa corak baru untuk local flannel range yang saya beli di Kamdar, especially yang jenis printed flannel Korea, lepas pre-wash kaler tak turun sangat, i likee!  Bagi yang berminat untuk mencoba-coba, jemput lah ke website LaLiLo untuk pilihan. Tapi banyak yang dah sold dan saya tak sempat lagi nak buat untuk stok ready-made lagi. Masih lagi dalam mode menyiapkan custom order. 

                                     
Sempat juga saya buat label harga sendiri untuk differentiate setiap satu jenisnya. Print atas plain label sticker. Modal ciput lagi, ni pun dalam proses untuk menempah woven label untuk produk jahitan saya ni. Tu belum campur dengan projek cookies lagi!



 Hah, logo terbaru selepas membuat beberapa penambahbaikan dari logo sebelumnya dulu. Ok tak? hihi!

2 comments:

ummu huraiyah said...

salam..akak..kalu nak sy nak beli lalilo pantyliner..tp akk tulis dah sold out..kalu saya nak akak boleh buatkan..?yang rm 10 tu..

Hayatie said...

wslm ummu..yang sold out tu banyak corak..tapi rasa kain2 tu semua dah habis..tapi ada corak baru untuk local flannel range RM10 juga.. kalau berminat boleh e-mail akak di hayatiehashim@yahoo.com yer ..thanks :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea