Thursday, June 28, 2012

Seminar Marhaban Ya Ramadhan

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:50 PM
Alhamdulillah, minggu lepas saya berkesempatan ke Seminar Marhaban Ya Ramadhan anjuran Susuibu.com dan KUIS. Sambil-sambil saya menjaga booth MBfPC pada hari tersebut. Yang paling best, saya susah tersilap tempat pada awal-awal pagi tersebut. Saya pergi ke USIM, Nilai. Sepatutnya saya exit Bandar Putra Mahkota sahaja..huh!

                           

 Ceramah dari Ustaz Nushi Mahfodz, KUIS. Saya tertarik dengan kata-kata beliau .."Kita plan kaw-kaw tentang hal-hal dunia, tetapi kita tidak planning begitu untuk hal-hal berkaitan agama"

Ceramah dari Dr. Ning yang bertajuk "Penyusuan Ibu dibulan Ramadhan"

Kemudian, Tips Solat Terawih bersama bayi dari Pn Norashida (Malaysian Babywearers)

Ceramah terakhir dari Pn Nurdaya mengenai Amalalan Pemakanan Dibulan Ramadhan: Makin Sihat, Kuat Beribadat".


 Fuh, akak tekun lah konon..hahaha


Tolong jaga booth MBfPC semasa break.

Telatah izzet semasa program itu..nasib baik pandai bawa diri..kih kih!..

Hai..boleh berkenalan?

0 comments:

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea