Friday, June 8, 2012

Sekitar PKS TE ke-3 @Taman Tasik Titiwangsa

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:29 AM
 Hampir nak seminggu baru berkesempatan nak upload gambar-gambar PKS TE yang ke3 yang berlangsung pada hari ahad yang lalu. Buat pertama kalinya diadakan di Taman Tasik Titiwangsa.

Oh dalam banyak-banyak SGM/PKS yang saya pergi saya paling suka di Taman Tasik titiwangsa. Sebab betul-betul berhadapan dengan playground yang sangat besar. Jadi anak-anak yang besar memang tidak menghiraukan mak-mak yang berkampung dibawah gazebo ini..hehe!


Yang tinggal cuma anak-anak kecik yang tak tahu duduk setempat je, hehe!

Topik perbincangan PKS pada kali ini adalah  Penyusuan Susu Ibu Menjelang Ramadhan. Seperti biasalah ibu-ibu yang hadir berkongsi cerita, tips dan info-info yang mereka tahu mengenai puasa dan penyusuan ini. Hai acik laa ni malas sungguh nak buat karangan berilmiah lagi, huhu! Boleh baca karangan mengenai topik yang dibincangkan ini diblog ely yer. :)

Selebihnya jom kita layan gambar je lah!...






Tak ketinggalan gelagat anak-anak yang sempat dirakamkam...

                                      
Ijet, apo yang ekau tengango tu?

Ohhh patut lah, tengok posing abang yang dah macam ala-ala pop ye yeh ni, hahaha!




Terima kasih kepada ibu-ibu yang sudi hadir pada PKS kali ini. Semoga ilmu yang dikongsi dapat dimanfaat bersama. Insyallah tiada aral, kita akan berjumpa lagi pada PKS ke-4 pada bulan September nanti (Dua bulan cuti PKS, hoorayy! ehh?)


1 comments:

Ely Hasrul said...

ya allah tembamnye akuuu.. hahahha

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea