Friday, May 11, 2012

Work-in-progress

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 10:04 AM
Dah  pukul 1 pagi ni mata dah mengantuk tapi tak boleh lelap selagi tak update entri yang ini ngada-ngada sungguh. Semak sungguh ruang menjahit saya sampai saya dah tak boleh nak fokus lagi menyiapkan kerja-kerja menjahit dengan keadaan sekeliling yang dah 'macam-macam ada'..

Stail saya memang begini, akan mula berselerak sedikit demi sedikit sampai satu tahap yang mata saya dah tak boleh terima lagi, saya akan stop dulu menjahit untuk clearkan apa-apa yang patut kat meja ini, hehe!..
Dua model cilik yang nak 'enterprem'..

Bila dah tersusun camni semuanya barulah 'sejuk' mata memandang dan mood datang semula sehinggalah ianya akan mula 'berselerak' sekali lagi. Biasalah kalau time kita tengah syiok menjahit tu, yang lain-lain tu semua mana yang sempat je, sebab nak cepatkan. Kemas belakang cerita.

Tugas kali ini, saya perlu 'menstransform' kain-kain flanel semua itu menjadi cloth pad.. vroom-vroommm!

3 comments:

Cik Puan Nurul said...

ahahha sama la den time kemas kemain wangi harum lagi..bila time sibuk memang merata2 la brg tapi aku xbg org kemas biar nanti aku yg kemas sendiri..sbb hanya aku yg tahu kat mana brg tu diletakkan dlm keadaan bersepah2 tu kan uhukss..tiba2 teringat penah tgk cite omputih bilik menjahit mak dia gila2 sepah pastu anak dia pun konon nk wat kejutan dia kemaskan dan susun semua cantik kesudahannya mak dia rupanya tak selesa n jadi lambat nk menjahit sebab mak dia kata lebih mudah cr barang masa bilik jahit dia bersepah2 tu huks.

Ila said...

fren,mesin jahit tepi tu brand ape? ko beli kat mana..citer sikit..aku rasa dulu ko pernah citer tp aku lupalah

Hayatie said...

CPN: betul-betul-betul ...macam upin ipin hahah

Ila: ada kat entri ni... http://xclusivelyxpressing.blogspot.com/2010/09/gadjet-baru.html

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea