Thursday, May 10, 2012

Cucuk setahun

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 8:44 AM
Arghh, badan tak sihat tapi hati ini gigih lagi nak mengupdate belog, apakah! Anak-anak pun sama, berhingus, berkahak lah bagai, kasihan!..

Selasa haritu saya bawa izzet ke Klinik Desa Sekamat untuk cucuk setahun (dah setahun kejap aje!) Moh la kita layan gambo geli-geli sewaktu menunggu giliran..

Await hovernya muka si mak yang ala-ala kontrol cun itu. Ini namanya pose-boring-tunggu-giliran..hehe! 

Jom ijet kita buka baju dulu siap-siap. Kang senang nak ukur timbang lah bagai nanti...

Alamak ijet, nampak perut yang buncit itu lah, ahaks!


 Jom naik penimbang ini. Oops sib baik dah 'cover' dengan tangan...

*Bila teringat video yang bayi kena hempuk dengan bantal tu terus rasa cam sayang sungguh dengan budak ni. Semoga Allah S.W.T menjadikan saya seorang ibu yang baik dan terpelihara dari segala emosi-emosi yang kurang waras dan sebagainya, amin!



2 comments:

Cik Puan Nurul said...

comelnya izzet ngan rambut gituuu..yg gambo berdiri tu geram betul ngk mulut dia tuuu

Hayatie said...

cpn: rambut dah panjang..tengah cari idea bagaimana nak menerimnya huhuh

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea