Thursday, May 24, 2012

BFF

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 11:37 PM
Baru juga saya tahu BFF tu apa, hihi! Selalu tengok singkatan tu tapi malas nak amik port untuk tahu makna disebaliknya. Weekdays adalah hari jalan-jalan untuk surirumah, hehe! Dah lama tak berjumpa dengan Be-ef-ef saya ni. Kami borak-borak, makan-makan sambil mengenang kembali kenangan-kenangan lama. 


                           
Kami, pada usia kini, sudah beranak dua, hehe!

Kami, 12 tahun yang dulu, anak dara vogue daa vass, hahaha! How we miss so much those moments.

Sempat belek-belek album lamanya. Oh banyaknya gambar lama kami. Saya snap guna HP untuk kenang-kenangan.



 Oh rumah lama saya di kuarters JKR Jalan Sungai Besi, sewaktu arwah abah bertugas sebagai kakitangan JKR dulu. Tempat saya dilahirkan dan dibesarkan selama 25 tahun! Sebelum kami berpindah ke Kajang.
Arghhhh..takleh tahan bila lah nak kembali kurus begini..kih kih!

1 comments:

Cik Puan Nurul said...

gambo ujibakat AF takde ke hikhikhik

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea