Saturday, April 28, 2012

Susu segar

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 2:44 AM
Ingat tak susu segar warna-warni begini? Teringat dulu masa saya sekolah selalu beli susu segar ini. Selalu jual kat pasar tani. Ada 3 perisa strawberi, jagung dan coklat. Zaman dulu sebotol ni dijual RM1. Lepas tu lama dah tak nampak susu segar ni.

Kebetulan kat pasar malam rumah saya ada orang jual susu ni. Teringat balik memori kecil-kecil dahulu, hihi! Sekarang harganya 3 botol RM5. Azri kalau minum ni 3 botol sekali minum je..

Susu segar ini diproses oleh Pusat Perkhidmatan Industri Tenusu, Jabatan Perkhidmatan Haiwan Negeri Sembilan.

**Hari ini ada pasar malam, borong lagi susu nih!


6 comments:

mummY daniSha said...

susah nak jumpe dah skang ni kan..

Mummy's Luv & Life ~ Airis-Arissa said...

susu ni seangkatan dgn van milo yang bawak milo percuma zaman dulu kala :)

NaniEy said...

akak beli susu segar ni kat pasar mne??akak duduk area mane???

Hayatie Hashim said...

NaniEy: Akak beli ni dekat Pasar Malam Taman Delima, Bt.13 Kajang..

Cik Puan Diksu said...

beli kat mane?nak beli la...mengidam...pualk air susu ni..

Hayatie Hashim said...

cik puan diksu: Dekat pasar malam rumah mak saya di Taman Delima Kajang.. :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea