Monday, April 2, 2012

Solat sambil mengendong bayi

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:29 PM
Saya dapat ni salah seorang ahli yang mengongsikannya fi FB Malaysian Babywearers. Cara-cara untuk menunaikan solat walaupun terpaksa mengendong anak. Mungkin kalau kita juga boleh pakai SSC atau RS kan. Tiada yang mustahilkan. Solat itu fadhu! :)

Namun saya belum pernah lagi solat sambil mengendong anak lagi. Tahap terdesak pun saya akan letak izzet dalam walker, pastu solat dan dia akan menggapai-gapai telekung lah, tarik sejadah lah..huhu!
:)

1 comments:

Mummy GreenyHouse said...

Ooo....boleh la camni rupenye..thanks for sharing.
tp gendong dgn telekung mcm tersangkut2 la pulak.nnt nak test dulu..~ :)
kdg2 tu time solat sy letak tepi je..mmg melalak la bila time angin nk berkepit dah dtg, so, time duduk tu pegang2 die sikit je. :p

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea