Friday, April 13, 2012

No camera pleaseeee!

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 3:05 AM
Sementara menunggu mak saya habis bershopping kat Tesco, kami anak beranak membuat aktiviti kekeluargaan dalam kereta. Diantaranya opkos lah yang ini kan..haha!

Tiba-tiba rasa nak amik video dia tengah menyusu. Dia pun rasa pelik sebab tiba-tiba ada hp nak merakam dia..tu yang tangan dia dok menggapai-gapai nak tepis tu. Anak mata pun siap senget-senget nak tengok, dalam hati kacau je orang nak nenen nih!



Bila menonton semula video rasa macam syiok pula tengok gayanya menyusu tu, hehe!



2 comments:

Ely Hasrul said...

ya allah izzet!!! syurga dunia betol!!! sonoknye dia susu!!!! hahahahhaha

Ismi Umar said...

Tangan dia baik. Tak macam anak saya kuat meraba. Hehehe

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea