Tuesday, April 17, 2012

Mesin idaman kembali!!

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 3:53 AM

Arghh tidakkk! Mesin jahit wishlist saya sudah kembali. Kali ini dengan harga yang menariks, voila! Dari RM3,999 jadi RM1,999. Tanpa berlengah saya cuba mengayat encik suami, alhamdulillah beliau memberikan respon yang positif. Mungkin kerana melihat minat dan kesungguhan saya yang mendalam dalam aktiviti jahit menjahit ni. (Ehh, ye ke? haha!)

Saya memang bercita-cita nak beli mesin yang baru walaupun mesin ada sekarang ini masih teguh berjasa walaupun usianya sudah 15 tahun. Mesin tu memang sentimental value. Oops shhhhhh harap-harap encik Singer tak 'kecil hati' sebab saya nak cari pengganti, hoho! Dalam erti kata lain jangan ler buat hal. Kan selalu begitu asal ura-ura nak beli baru je yang lama pun tiba-tiba buat hal rosak itu ini, hihi!

Ada yang terliur macam saya tak? hihi! Jom booking di link ini.

1 comments:

Ely Hasrul said...

kalu lah aku buleh menjahit eh? hahaha

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea