Tuesday, April 10, 2012

Bila di BP..

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 6:43 AM
Hampir seminggu tak dapat bersiaran (diblog) dek kerana saya pulang ke Batu Pahat terchenta, chewah! Di BP saya tiada kemudahan internet! Jangan tanya lah awaitnya pakai android thyroid bagai tapi takda data plan. Berukben pun takda! Nak mengharapkan Wifi free pun baru nak update satu huruf connection pun lost, haha!

Oleh kerana encik suami teramatlah maha sibuknya, so saya pun bercadang nak menjenguknya kesana pula. Oh jangan lah tanya lagi awaitnya saya tak bermaustatin lagi disana dah ler saya tak kerja kan. Sebab saya pun kadang-kadang tertanya-tanya soalan yang sama dalam hati ini, huhu!


Apa pun keadaan masih belum mengizinkan. Penempatan kami disana pun masih belum tetap lagi, ala-ala koboi pun ada, hihi! Pendek kata belum sempurna, tu yang internet pun takda. Untuk surirumah yang gila ber-online seperti saya nih boleh menyebabkan kutu pun mati kalau takda internet, erk? kih kih. Takpa selow-selow!

Cerita pasal gunting rambut, kalian susah tak nak ajak anak-anak gi potong rambut? Dalam kes saya memang susah, dulu-dulu lagi susah sampai encik suami trim sendiri je. Tapi sejak dua menjak ni dia dah boleh dah bawa azri gi potong rambut. Tapi dengan taktik baru. Buat-buat 'bodo' je. Terus masuk kedai gunting suruh dia duduk atas kerusi macam nothing happen, kih kih!



Muka cuak-cuak tapi kontrol yuu, hehe!

**Sebab tak dapat online kan, so banyak aktiviti kekeluargaan sepanjang diBP ooppss bukan aktiviti nak tambah umat yer,haipp! hehe..

2 comments:

mummY daniSha said...

anak sy selalu ckp nak ptg kedai macam mama & papa..tp bile sampai sana dah sorok2 kat belakang kite heee

Hayatie said...

mummY daniSha: nasib baik lagi tu. klu tak tengah2 potong dah jerit2 taknak kan, hihi!

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea