Tuesday, March 13, 2012

Tahniah Ely with her new edition! :)

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 1:41 AM
Ahad lepas saya melawat rakan susuibu Ely di PCMC. Kedatangan kami dah malam pun, sebab menunggu encik suami yang sedang dalam perjalanan pulang ke Kajang dari BP.

Nyiumm-nyium tengok baby keluar 'oven' ni, hehe!. Sekali pandang macam Kong tu tengah pegang baby lak, hihi!
Sesi konsultasi istimewa ngada-ngada pun bermula, haha! Takda maknanya ko kan dah terel! :P
Sat-sat amik gambar dulu. Eh await muka hang tak nampak macam orang lepas bersalin pun? huhu!

'Hotel' PCMC, hihi!




5 comments:

fiza said...

Aku nnt nak consultancy gak tha...hehehehehe...

Cik Puan Nurul said...

kenapa beliau nampak kurus dan mukanya tidak bengkak sprt org baru bersalin?beliau juga muat memakai seluar.tulang selangka beliau juga kelihatan menunjukkan tubuhnya still selim melim saya adalah jeles hahaah..arghhhh - dimana tulang selangka saya,sudah lama tak nampak huhuhu

mummY daniSha said...

tekejot tgk alas babY tu hehee

Hayatie said...

Fiza: ngada2... haha!

CPN: oh beliau memang sentiasa menyelim sebelum dan selepas, hehe!

mummy danisha: Kih kih!

Ely Hasrul said...

CPN tidak tahu yg 'beliau' menarik napas haha.. tengkiu Tha sbb melayan ngada2 aku patu mmg hampeh smpai la nih xtau nk sangkut tp cam aku ckp aku kan saiko dok pam nk tgk cuma mmg berkesan la FS kat aku. sekarang aku kembali mejadik Pam Anderson. Fiza kite mmg wajib mengada2 dgn Tha hihi

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea