Monday, March 26, 2012

Daiso The Mines

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 9:21 AM
Wow wiiii! Akhirnya dapat menjejakkan kaki buat pertama kalinya di Daiso. Eh tu pun nak kepoh ke?hehe series saya jaki. Mendapat perkhabaran dari rakan yang Daiso sudah ada di The Mines semalam, hari ini juga saya terjah ke sana, hihi!

Kedainya nun jauh di hujung di ground floor.

Dah sampai situ dan melihat barang-barangnya membuatkan saya berfikir dua kali betulkan semua barang RM5? Lantas saya menelefon rakan dan juga merupakan pengunjung tegar kedai Daiso untuk bertanyakan soalan yang kurang cerdik ini, hehe!
Bila dah nampak macam-macam, saya sudah menjadi rambang tak tahu apa yang hendak dibeli sebab rasa macam nak beli semua, huhu! Yang frustnya saya tak sempat nak membelek lama setiap row sebab azri riuh sereban nak balik dah. Baru setengah jam kat sini.

Hasil penangkapan yang tak berapa nak puas hati. Tapi dapat juga beli laundry yang paling besar sekali. Banyak laundry net pelbagai saiz disitu. Kegunaan Kegunaannya untuk letak CD dalam tu semasa dalam mesin basuh supaya cd2 tahan lebih lama. Tapi laundry net gini memang cepat koyak, rasa dah lebih 5 kali saya beli ni. Susah nak cari laundry net kalau ditempat lain, jarang ada size yang besar. Lepas tu tah apa-apa lah saya beli lagi tu, hehe! Tak tahu apa motif nak beli blanket kecik tu, tapi lebih kepada nak buat projek jahitan je ..

**Konfem pergi lagi untuk kali kedua sebab tak puas hati lagi membelek-belek barang disitu.

8 comments:

Cik Puan Nurul said...

wah dah ada kat mines ke ini sudah bagus..aku manjang pi kat ioi siap leh terserempak ngn cik fid lagi ehehe..aku suka borong ramekin,toolbox dan brg2 jahitan hehehehe..biasanya kalo soping haishhh konpem lebih dr RM50 kdg tu xsedar main sauk je kan hahahha mst mau dekat seratus gak abishnya

CHeeSYaNa said...

laundry net beli kat Daiso mmg tahan lama skit compared to others.. murah plaks tu.. kat jusco ada gaks jual tp mahal!

mummY daniSha said...

sy suke sgt masuk sini..murah & berbaloi rase...lingerie laundry net dia spesel kat sini..x jumpe lg kat tempat lain mcm dia jual....

Imaan09 said...

alohaii..dah 2-3x ke mines (atas tujuan lain) xsempat2 nk g Daiso ni.. lg pun kedainya agak terperosok kt bawah kan? mmm, harus terjah jugak ni..

Hayatie said...

CPN: ye betul, mujur azri dah boring suruh balik kalau tak mahu gak beratus tu..huhu!

Mummy danisha: aha kan.saya suka laundry net dia ..bapak besar pun ada :D

Imaan: aha, kedai paling hujung ceruk sekali ,,hihI!

mrs adam said...

saya suka pergi daiso!best!

ibuhebat said...

yey!! ada kat mines dah ke?? wajib terjah ni... tq!!

nur kamilia said...

assalamualaikkum, tumpang tanya, dkt daiso ada tak jual barang barang haiwan? dan ada tak jual wire net disitu? maaf banyak tanya :) saya harap akak balas

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea