Wednesday, February 29, 2012

29 Febuari

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:47 AM
Comelnya tengok gambar bayi-bayi yang baru lahir pada hari ini di Pusat Perubatan Universiti Malaya. Tapi kelakar juga saya baca komen-komen pasal orang yang lahir pada tahun lompat yakni pada 29 Febuari ini diantaranya adalah:

1. Sambut Birthday 4 tahun sekali. (ni paling koman lah!hihi.)
2. Jimat duit takyah sambut birthday.
3. Lambat tua, umur meningkat sekali dalam 4 tahun. (ekk? hahaha!)
4. Mak bapak beli hadiah 4 tahun sekali je, jimat duit lagi.
5. Sambut birthday 4 tahun sekali tapi keknya 4 tingkat terus!
6. Ada yang kata sambutlah dalam kalendar islam iaitu bersamaan dengan 7 rabiul akhir, tiap2 tahun pun ada. :)

**Ada juga rakan yang pilih tarikh penikahan pada 29 Febuari tahun 2008 dulu yang jatuh pada hari jumaat.. so? heheheh!

2 comments:

Iela Fazielah said...

alahai...tomei2 babynyer

Ely Hasrul said...

aku dulu time sami siap ckp nk kuar 28hb atau 1st march aje hihi.. smlm lagik la kakak aku sebok tepon aku dh bersalin ke belum.. hishh aku meroyan kalu xbleh buat besday party tiap tahun ahhahaha

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea