Wednesday, December 21, 2011

Saya ada 8 batang gigi

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 5:19 PM
Takda kerja, mari menganalisis kadar pertumbuhan gigi izzet, hihi!. Siap statistik lagi tuh,haha! Ini saje shot yang paling jelas dapat menampakkan keseluruhan gigi, kalau tidak asyik nampak yang 2 batang tu jer.

Izzet ada 8 batang gigi dalam masa 8 bulan, azri pula dulu baru ada 3 batang gigi sewaktu umur yang sama. Izzet dah ada tumbuh gigi pertama pada usia 4 bulan manakala azri mula tumbuh gigi pertama sewaktu 6 bulan.

***Alhamdulillah, sehingga ke hari ini izzet tak pernah main gigit2 lagi semasa menyusu. Cuma ada lah sekali dua 'ter' gigit, hehe! Itu pun sebab dia mengetap gusi, sebab gusi dah tumbuh gigi kan, jadi terasa lah kan, Oucchh! Harap-harap izzet tidak 'mengasah' giginya semasa menyusu, good boy, huhu!

1 comments:

Ely Hasrul said...

wahhh pasnih sure cpt penuh!! hahah mintak2 pasnih aku pon xkena gigit sbb sami dulu tak main asah2 time nyusu.. huhuhu

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea