Thursday, December 15, 2011

Jahitan: CP Pantyliner

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 7:56 AM
Jaki akak buat CP pantilyner lagi yer, hehe! Kali ini tak beli kain. Semua dari lebihan kain flannel yang saya beli dulu. Dapat 14 keping. Ada lebih lagi kain flannel tapi flannel bercorak dah habis so tak cukup kain nak matchkan.

Saya dah siap-siap potong dah jahit kesemua CP ini sebelum saya bekursus. Cuma belum di top-stitch je lagi.
Lepas habis kursus terus sambung kerja-kerja top stitching pula. Meriahnya tengok CP2 tu bila dah siap banyak-banyak, geramm! CP saya pun tak semeriah ini, huhu! Nasib tempahan orang, Jeng-jeng-jeng! (^_^)


2 comments:

fiza said...

Tha...mu amik order ker? Berapa RM?

Hayatie said...

Fiza: Aha, ikut jenis kain. Kalau designer cotton, imported flannel lebih skit :)

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea