Monday, December 19, 2011

Cucur Udang

XpReSsEd bY Hayatie Hashim at 1:03 AM
Sekali sekali buat dan makan cekodok ni memang sedapkan. Tak kira lah cekodok apa, cekodok ikan bilis ke, cekodok bawang ker. Ada yang panggil cucur ada yang panggil cekodok. Petang ni saya terasa nak buat cekodok udang sebab ada stok udang dalam peti ais dah muak asyik buat lauk je.

Bahan-bahannya.......eh, takkon lah ada yang tak tahu buat cekodok nih, hehe! Cuma ada tip-tip kalau nak bancuh tepung tu guna air panas nanti cucurnya lembut jer.

Haha, siap pose cekodok yang dibelah menampakkan udang didalam tu hover kan, hihi! Hidangan untuk minum petang bersama air teh o panas, nyiumm! Jemput makan yer! (^_^)

2 comments:

Ila said...

sedekah sini skit...hehe

asmaa said...

sedapnyer...makan dicuaca sejuk ni mmg menyelerakan...

Post a Comment

 

My 'xCLuSiVeLy XpREsSiNg' Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea